חדש מוינטר קלאב: שבת ל"ג בעומר ביער

    אתר קול חי No Comments on חדש מוינטר קלאב: שבת ל"ג בעומר ביער
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כולנו מכירים את הצפיפות הרבה בכבישי ישראל העולם מעלה צפונה לכיוון הרשב"י.

    רבבות רבבות עמך ישראל, לא מוכנים לוותר על הזכות הגדולה לבוא ביום ההילולה של התנא האלוקי, ונוסעים הם ומשפחתם מכל קצוות הארץ והעולם ומגיעים להתפלל על ציונו של הרשב"י.

    משפחות רבות שחוו את הקושי בנסיעה הממושכת והעמידה האין סופית בפקקים, יחד עם הבלגן העצום שכל שנה מפתיע מחדש כמה קשה להתכונן כראוי, וכל דרכי ההגעה למקום הקדוש חסומות ועמוסות. מצאו פתרון בדמות הגעה מוקדמת לאזור הציון וכך יכולים להגיע בקלות בערב ההילולה לקבר בקלות ובמהירות.

    השנה, ל"ג בעומר יוצא במוצאי שבת, מה שמאפשר לחגוג את השבת הסמוכה לל"ג בעומר, בצורה שלווה ומרוממת נפש, ולשם כך בדיוק, החליטו בחברת הנופש 'וינטר קלאב' לפעול לטובת העולים לציון וארגנו שבת מרוממת ומיוחדת באחוזת 'אסיינדה ביער' הסמוכה לציון הקבר הקדוש. המלון נמצא בסמיכות רבה מאוד לציון הרשב"י במרחק של 20 דק' בלבד. במרומי הגליל המערבי, בסמוך לכפר ורדים שוכן מלון "אסיינדה' זהו מלון הספא היחיד המותאם גם למשפחות. המלון בנוי כאחוזה ספרדית אותנטית וקסומה הפרושה על פני שבעים דונם של חורש טבעי.

    באחוזה 142 חדרים מסוגננים, ביניהם חדרי גן וחדרי גן ג'קוזי מפנקים במיוחד. קומפלקס מתקני המלון מציע מרחבים ירוקים ומטופחים מקושטים בערסלים ונדנדות, מגרשי ספורט, מיני גולף ומועדון ילדים. צוות 'וינטר קלאב' המקצועי ממתין לכם בשבת שכולה קדושה והתרוממות הרוח עם שלל אטרקציות ופינוקים כמו שרק הם יודעים. ילדי החאלקה, מקבלים את כל תשומת הלב ביום חגם, והם יתארחו במלון ללא עלות ככל. בנוסף, תקבל כל משפחה עם ילד חאלקה, סט צילום מקצועי לפני התספורת ולאחריו למזכרת אישית מהחגיגה.

    במוצאי השבת, יעמוד מערך הסעות מפנק ואישי לאורחי המלון שיסע הלוך ושוב מציון הקבר עד למלון.

    בריכה (1)

    חדר האוכל מסעדה

    חדרי גן מלון

    ספא בריכה

    דשא גינה כסאות נח ביערB

    לובי מלון

    סוויטת גוניור מלון

    מלון



    0 תגובות